niedziela, 2 sierpnia 2015

Paletka NYC Indywidual Eyes 001 All Eyes On Us

Witam Was po hmm nieco dłużej niż planowałam przerwie.
Nie było mnie tutaj pół roku, lecz nie znaczy to, iż nic się nie wydarzyło.W moim życiu działo się tyle, że niestety blog zszedł na daleki plan. Z pewnością będę również wspominać tutaj o tym co i jak się zmienił, jednak nie to jest celem dzisiejszego postu.


Kilka dni temu dotarła do mnie nowa paletka (i kilka innych maleństw) z drogerii online
 Kosmetyki z Ameryki. Jest to paletka NYC Indywidual Eyes All Eyes On Us , którą chcę Wam dzisiaj przedstawić.



Paletka składa się z czterech cieni, kremowej bazy pod cienie oraz żelu do kresek. Oczywiście dołączony jest również dwustronny aplikator. Wewnątrz znajduje się plastikowa wkład z opisem cieni. Opakowanie wykonane jest staranie i dobrze się zamyka, na jego odwrocie znaleźć możemy proponowany makijaż z wykorzystaniem całej paletki. Taki też makijaż z jej użyciem wykonałam, ale o tym za chwilkę.




Kolory są w tonacji ciepłej (żółty, róż, brzoskwinia, karmel) i moim zdaniem jest to kolorystyka idealna na ciepłe, słoneczne dni. łatwo można stopniować intensywność cieni, jednak nie trzeba dużo kosmetyku, aby uzyskać nasycone kolory. Cienie i żel do kresek w mojej opinii są w porządku, jednak zawiodłam się na bazie. Baza z paletki nie utrzymuje makijażu tak jak powinna i dość szybko kreska zaczyna odbijać się, a cienie nie wyglądają ładnie.  Na co dzień używam bazy z Avon i w połączeniu z nią wszystko jest w porządku. Podsumowując jestem z niej bardzo zadowolona i z pewnością będzie jedną z częściej używanych paletek w mojej kosmetyczce. :)



Niebawem napiszę o tym co jeszcze było w mojej paczuszce.






makijaż:
podkład Revlon ColorStay 180,
puder Bell HYPOAllergenic 
cienie NYC Indywidual Eyes 001
tusz Avon Big Darling Black
róż Avon Peach
kredka (brwi) Rimmel Scandaleyes Brown
pomadka AVON Luxe Pink Satin

łyszczyk Bell Light Lip Tint odcień 11

Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz