niedziela, 28 września 2014

Bransoleta "Egyptian Desert"


Bransoleta "Egyptian Desert" 


Wykonana ręcznie z sutaszu szytego. Do jej wykonania użyłam sutaszu czeskiego czarnego oraz złotego, koralików wykonanych z tworzywa oraz drewnianych. Całość jest szyta, duży kaboszon na środku został wszyty, zabezpieczony filcem oraz podklejony dla większej trwałości. Tył zabezpieczony został czarnym filcem, podklejony. Bransoleta zapina się na guziczek zrobiony z koralika. Ma długość 20 cm.




Wykonanie jej trwało sporo czasu, głownie dlatego, iż w między czasie kończyłam kilka innych projektów. Projekt powstawał na bieżąco, nie miałam jasno rozrysowanej koncepcji jak wyglądać ma każdy szczegół. Jest szeroka i rozbudowana. Osobiście lubię dużą, przyciągającą wzrok biżuterię, a to maleństwo z pewnością się wyróżnia.

Inspirowana jest tajemniczością Egiptu, złotem piasku i czernią magi oraz nuty nieznanego.

Wspomniane zapięcie na "guziczek"




Jest to unikatowa bransoleta wykonana w jednym egzemplarzu. Można ja nabyć, można kontaktować się pod postem, poprzez stronę na Facebooku lub drogą e-mailową lea.elizabeth@wp.pl .
Wykonuję prace z sutaszu na zamówienie według indywidualnych oczekiwań:)

Pozdrawiam
Lea Elizabeth



2 komentarze:

  1. Słyszałam, że sutasz to bardzo droga sprawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt samych materiałów nie jest stosunkowo duży. Jednak jest to praca bardzo czasochłonna. Nad ta spedzilam spokojnie 2 dni, gdyby zliczyc razem. Godzinę pracy liczę zazwyczaj jako 8zl. Dla mnie to rodzaj sztuki.

      Usuń