wtorek, 23 września 2014

Wyprana szarość rzeczywistości...




Fakt faktem, nie planowałam dziś wpisu. Zdjęcia powstały przy okazji.


Buro szaro... I nie chodzi mi tutaj wcale o widoczne na ulicach barwy, a o samych ludzi. Jednak z takich dni, gdy obserwuję otoczenie zatopiona w muzyce, odizolowana.



Zadziwiające jest, iż mając XXI wiek ludzie stali się jak szara papka, niczym nie przykuwają uwagi. Mamy teoretycznie tyle możliwości co żadne inne pokolenie wcześniej. Nie chodzi mi nawet już o to, że moda dyktuje niemal ludzi klonów, wszyscy takie samie jeansy i ten sam kolor kurtki. Nie, tu chodzi o to COŚ, jakikolwiek przejaw indywidualności. Czasem zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest tylko gra, ludzi zakładają maski i udają homo-roboty. Niestety, taka jest rzeczywistość. Zmieniamy się jako społeczeństwo wyprana z czegokolwiek masę zbiorową. To przykre. Patrzę sobie na ludzi w autobusie i nie widzę twarzy, która mogłaby mnie zaintrygować, tak abym zaczęła się zastanawiać kim ten człowiek był, co przeżył. Żaden w prawdzie ze mnie psycholog, jednak obserwator. 

Jest deszczowo, jesiennie. To prawda. Tylko, czy na jesień nagle wyłączamy nasze charaktery?


Na przekór w szarości...









fot. Wioleta Skiba

zestaw:
sukienka: chińczyk
kurtka: Dorothy Perkins
rajstopy: Gatta
buty: NewLook

Jeśli o same ciuchy dzisiaj chodzi to ot po prostu zestaw dość codzienny, minimalistyczny. Jak wspomniałam  nie było nawet planów na zdjęcia dzisiaj. Dlatego też jakość powala. nadal jednak nie mam jeszcze ładowarki do aparatu, a kilka postów czeka sobie bez zdjęć na swoją porę... Mam nadzieję, że już nie długo. 

Pozdrawiam
Lea Elizabeth


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w koku:D Zapraszam do siebie:
    http://angelofafterlifesenigmaticimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczególnie, że ostatnio tylko tak się czeszę :)

      Usuń
  2. Też to zauważyłam, ale dla mnie ludzie są szarzy niezależnie od pory roku. Zwłaszcza, kiedy pojedzie się do takiego miasta, jak Gdańsk...
    Bardzo spodobały mi się buty :)

    (btw - wyłącz weryfikację obrazkową, zwykle odstrasza czytelników :/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...chyba że już to zrobiłaś, ale wyskoczyło mi takie okienko przed chwilą :D

      Usuń
    2. Ciągle ogarniam ustawienia :) Już powinna być wyłączona.
      Ja jakoś ostatnio coraz bardziej zauważam tą dziwność, może ma na to wpływ mój nastrój, jednak nie sądzę. Ludzie to specyficzne twory...

      Usuń