poniedziałek, 29 września 2014

Wisior "Arsenical Shadow"


"Arsenical Shadow"


Przedstawiam piękną arszenikową damę z mojej kolekcji prac.

Niedziela była owocna w sutaszowe prace, w końcu skończyłam wspomnianą wczoraj bransoletę oraz pojawił się wisior z kameą, którą od dawna planowałam wykorzystać. Niedługo zapewne będzie kolejna z nią praca, gdyż jeszcze jedna czeka w pudełeczku.




Wisior wykonany jest z sutaszu chińskiego, ciemna zieleń i czerń. Do tego wspomniana już kamea, która została wklejona na filcu i wszyta w pracę. Całość oczywiście jest szyta i zabezpieczona filcem. Wisiorek ma długość 7 cm, do niego dołączony jest sznureczek zapinany na guziczek z koralika. 


"Arsenical Shadow" inspirowany jest gotykiem, który kocham, i do którego wciąż stylistycznie powracam. Stąd też połączenie czerni z mocna, ciemna, jak dla mnie lekko "psycho" zielenią.  Centrum wisiora stanowić miała kamea, dlatego całość dość prosta i uboga w zdobienia. Od zawsze uwielbiałam biżuterię klimatyczną, tajemniczą i dostojną. Myślę, iż ten wisior taki jest. W najbliższym czasie planuję pokusić się o uszycie dusika z sutaszu.




Wisior można nabyć, cena proponowana to 45zł + przesyłka.
Jest to jedyny taki egzemplarz ręcznie wykonany.
KONTAKT

Wszystkie półprodukty z tego egzemplarza pochodzą ze sklepu OtwartySezam, można znaleźć go między innymi na allegro --> Otwarty Sezam . Sam sklep ogromnie sobie chwalę, ogromny wybór ciekawych koralików i dodatków. (zdjęcia poniżej pochodzą ze strony sklepu)

kamea:


dłuższe koraliki:


Pozdrawiam,
Lea Elizabeth


2 komentarze: