wtorek, 30 września 2014

Wisior "Gold Cherry"



"Gold Cherry"


Kolejne sutaszowe maleństwo z ostatnich dni. Twórczy nastrój mnie nie opuszcza, wiec szyję, szyję i szyję...

Wisior lekko inspirowany słońcem i Indiami, z którymi kojarzą mi się sutaszowe wzory. Kompozycja pełna złota z dodatkiem ciepłej wiśni. Idealne połączenie, aby zatrzymać choć odrobinę uciekającego od nas letniego słońca...






A wracając do konkretów.
Wisior uszyty jest z chińskiego sutaszu w kolorach ciemnego, starego złota i wiśni. Dodatkowo wnętrze wykonane jest ze sztucznego akrylowego bursztynu, który przepięknie odbija światło. Dodatkowo drobne seeds Jablonex szklane w odcieniu 31. Pozostałe koraliki pochodzą z pudełeczka różności :) Tył zabezpieczony jest w miejscach zakończenia sutaszu filcem w kolorze białym. Praca jest wykonana tak, aby bursztyn nie był zasłonięty przez zabezpieczający końcówki filc. Długość zawieszki to 5cm. Dołączony jest do niej sznureczek zapiany na karabińczyk. 





Wisior wykonany jest w jednym egzemplarzu. KONTAKT - cena to 40zł. 

W piątek planowana jest sesja modowa z Maciejem Kozłowskim , więc będzie nieco więcej o mnie samej. Lubię przemyślenia i refleksje łączyć z "modówką". 
W weekend pierwszy zjazd, cóż pora rozpocząć studia... 

Pozdrawiam
Lea Elizabeth


więc...
Eenie Meenie Miny Moe Pull the pin and watch it blow
Row row row your bat and I'll fucking cut your throat


12 komentarzy:

  1. podziwiam ludzi którzy potrafią coś takiego zrobić, prześliczny :)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko amatorką i początkującą :) dziewczyny, które siedzą w tym latami tworzą dopiero cudeńka.

      Usuń
  2. wejdź na stronę tej firmy allepaznokcie, znajdź adres email i napisz czy byliby zainteresowani współpracą, podaj adres bloga ;) jestem na 100% pewna że odpiszą pozytywnie bo przed podjęciem z nimi współpracy dużo szperałam na blogach i jest to firma chętna do współpracy ;) więc napisz i zobaczymy ;) trzymam kciuki !
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, e-mail wysłany, więc czekamy na odpowiedź :)

      Usuń
  3. piękny sutasz, szalenie podziwiam osoby tworzące takie malutkie cuda. :) i te kolory, faktycznie Indie i lato mi od razu przychodzą do głowy. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio bardzo przypadły mi kompozycje ze złotem... cóż tęskno do słońca.

      Usuń
  4. na szyi prezentuje się nieziemsko, aż żałuję że nie noszę żadnych "błyskotek" ;) masz talent, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna szyję, uczę się coraz więcej, więc cuda dopiero tutaj będą :) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  5. Mmasz talent , pierwszy raz widzę tego typu biżuterię :)
    jestem ciekawa sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe słyszeć, że ktoś sądzi, iż mam talent :) Sesja jest w planach, ale zobaczymy, czy niestety nie zostanie przełożona :(

      Usuń